Kim jestem?
Nazywam się Agnieszka Chojnacka
Jestem pedagogiem i logopedą. Mieszkam i pracuję w Toruniu.
Czym się zajmuję?
Prowadzę terapię logopedyczną dzieci i młodzieży. Pomagam rozwijać mowę u dzieci, które nie mówią, koryguję wady wymowy, uczę czytać metodą sylabową.
na czym mi zależy?
Aby każde dziecko, które ukończy terapię miało poczucie sukcesu, było pełne wiary we własne możliwości i aby potrafiło radzić sobie z wyzwaniami jakie niesie ze sobą życie.
O czym marzę?
Aby każde dziecko mogło otrzymać potrzebną pomoc bez względu na jego sytuację materialną czy rodzinną.
Co mnie jeszcze pochłania?
Prowadzę bloga, w którym pokazuję w jaki sposób rozwijać mowę i myślenie dziecka. Tworzę pomoce do terapii, dzięki którym zarówno terapeuta jak i rodzic może wspomagać rozwój swoich podopiecznych.
UKOŃCZONE KURSY I SZKOLENIA
-
1. Jestem! Mówię słowem, znakiem, gestem. Komunikacja alternatywna i wspomagająca AAC dla dzieci z wadą słuchu,
niepełnosprawnością intelektualną i ruchową. Wojewódzka Konferencja Szkoleniowa. Bydgoszcz 2019 r. - 2. Wprowadzenie do Integracji Sensorycznej dla nauczycieli przedszkoli i szkół podstawowych – mgr Bogna Mikołajczak Szkolenie. Toruń 2019 r.
- 3. Terapia seplenienia międzyzębowego. Prowadzący – mgr Anna Balewska. Szkolenie. Toruń 2017 r.
- 4. Terapia neurobiologiczna – dla początkujących. Prowadzący - prof. dr hab. Jagoda Cieszyńska Warsztaty. Warszawa 2016 r.
- 5. Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania®. Prowadzący - Zdzisława Orłowska - Popek Warsztaty. Warszawa 2016 r.
- 6. Kocham czytać – wczesna nauka czytania. Prowadzący – prof. dr hab. Jagoda Cieszyńska Szkolenie. Toruń 2015 r.
- 7. Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją). Prowadzący- Zdzisława Orłowska - Popek Warsztaty. Warszawa 2015 r.
- 8. Stymulacja rozwoju dziecka według Metody Krakowskiej. Konferencja. Bydgoszcz 2014 r.
- 9. Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno – twarzowych. Prowadzący – dr n. hum. Anna Regner. Warsztaty szkoleniowe. Wrocław 2014 r.
- 10. Opóźniony rozwój mowy – prawidłowa diagnoza i skuteczne metody terapeutyczne. Warsztaty, Toruń, 2014 r.
Wykształcenie
- Podyplomowe studia logopedyczne - Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
- Magisterskie studia uzupełniające – kierunek pedagogika - Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
- Studia licencjackie – kierunek pedagogika – Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu